Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Робота зі стрічками в JAVA.

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Системи автоматизованого проектуваня

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування
Група:
КІ-З

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР ЗВІТ про виконання лабораторної роботи №2 на тему: «Робота зі стрічками в JAVA» Виконав: Ст. гр. КН-3 Львів 2008 Мета роботи: Метою роботи є придбання навиків програмування з використанням стрічок мови Java. Короткі теоретичні відомості Типи даних і оголошення змінних Мова програмування Java, як і інші мови компілюючого типу, є мовою із строгою типізацією (strongly typed language). Це означає, що кожна змінна і кожен вираз мають тип, який повинен бути відомий під час компіляції програми. Тип обмежує набір значень, які можуть бути привласнені змінною, або отримані у виразі, обмежує операції над значеннями і визначає реалізацію конкретної операції. У Java визначено дві категорії даних: примітивні типи (primitive types); посилальні типи (reference types). Існує також спеціальний нульовий тип, тип виразу null, який не має імені. Примітивні типи діляться на булевий тип (boolean) і числові типи. У свою чергу, числові типи – це цілі типи (byte, short, int, long і char) речові типи (float і double). Посилальні типи – це типи класів, інтерфейсів і масивів. Оголошення змінних (за винятком масивів) в Java має наступний вигляд: ім'я типу идентификатор-переменной; наприклад: int x; String str1; Якщо декілька змінних мають один і той же тип, їх можна оголосити в одній пропозиції, перерахувавши ідентифікатори змінних через кому: имя-типа идентификатор-переменной-1, идентификатор-переменной-2.; наприклад: int x1, x2, x3; У угодах по кодуванню рекомендується починати идентификатор-переменной з маленької букви. Якщо ім'я змінної складається з декількох слів, то всі вони пишуться злито, причому кожне слово, окрім першого, починається з великої букви, наприклад: double inputValue; Змінна є вказівкою місця зберігання значення змінної в пам'яті. Змінна примітивного типу завжди містить значення змінної вказаного типу (наприклад, int), а змінна посилального типу зберігає посилання (адреса) об'єкту вказаного типу. Створювати нові змінні можна в будь-якому місці програми. Будь-яке оголошення змінній має свою область дії, межі якої залежать від того, де саме розташовано це оголошення. При приміщенні фрагмента тексту програми в пару фігурних дужок { } створюється новий блок. Блоки в програмі на мові Java можуть бути вкладеними. Змінна доступна в блоці тільки в тому випадку, якщо вона визначена в цьому блоці або в одному з вищестоящих блоків, в який входить поточний блок. На відміну від мови C, у внутрішньому блоці не можна оголошувати змінну з таким же ім'ям, як в зовнішній області дії. Крім області дії, кожна змінна має і час життя. Коли поточний блок, в якому змінна була оголошена, закінчується, вона стає доступною для знищення за допомогою так званого складальника сміття. Змінити область дії і час життя змінної можна за допомогою модифікаторів доступу. Модифікатори вставляються в оголошення змінній перед именем-типа. За умовчанням (без модифікатора) змінна доступна тільки класам в тому ж пакеті, що і клас, в якому вона міститься. Модифікатор public визначає, що змінна доступна як усередині, так і поза класом, тобто змінна є глобальною і доступна будь-якому іншому об'єкту. Модифікатор private, навпаки, означає, що змінна доступна тільки в тому класі, в якому вона була оголошена. Модифікатор final визначає, що змінна має постійне (незмінне) значення і не може бути перевизначена. Слід зазначити, що згідно угоді про кодування, імена констант записуються повністю прописними буквами; якщо ім'я складається з декількох слів, то між ними ставиться знак підкреслення, наприклад: int final GREEN_COLOR =2; Оператори передачі управління в Java При роботі програми оператори виконуються послідовно. Проте часто буває необхідним змінити порядок виконання операторів. Для цього використовуються оператори управління програмою. У Java існують наступні види операторів управління програми: умовний...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини